no faith in brooklyn
Celebrating Birthday :3
Wednesday 21 November 2012 | 0 comments
Assalamualaikum & Annyeong n.n

Woot woot. Penat weh hangout dari pukul 11 pagi sampai 6 petang  Tapi seronok jugak. Sebab dah lama tak jumpa lol lama lah sangat hahaha. Actually dah janji gerak dari rumah pukul 10.40 am. Ceh, nak gerak awal lah kononnya. Sekali dah sampai, tengok-tengok rupanya aku yang lambat haha segan aku 

First, kitorang gi cinema, nak beli tiket dulu. Kitorang decide nak tengok cerita Istanbul Aku Datang. Kebetulan time tu hari rabu, so dapat discount lah  Then, kitorang jalan-jalan, tengok-tengok kedai. Sab and Syasya awal-awal lagi dah masuk kedai. Haha. Sab cakap nak beli earphone. Know what, semua accessories+baju+bag yang dia jual, semuanya OH-MY-GOD-WHY-SO-BEAUTIFUL! Serious, dah berapa tahun aku datang shopping dekat Aeon Tebrau ni, tak pernahnya aku jejak kaki kat dalam kedai tu 

Lepas tu kitorang gi food court. Nak makan-makan dulu. Well apparently, I didn't eat. I was too worried that I will out of money in just a minute. So I just bought ice lemon tea huhuhu  Time makan, mata aku tenung je dekat arcade games. Hahaha. Lepas kitorang siap makan, terus gi main. Yang paling tak tahan tu time main game air hockey. Syasya ketuk puck tu kuat gila sampai benda tu ter-pelanting dekat lantai  Geram sangat kot hahaha.


Main-main-main, dah pukul 12.40 pm. Kitorang gi surau jap, lepas dah siap, terus gi cinema. Kitorang masuk pukul 1.40 pm gitu. Time masuk, tengok-tengok dah ramai orang. Kay beza gila dengan cinema kat Today lol  Btw, cerita tu romantik and sedih gila tsk tsk  Sampai Nureen yang duduk sebelah aku ni asyik cakap "Eh nak nagis aku *sobs*" Hahaha. Yang Arissa pulak asyik langgar siku aku, cakap yang dia tak tahan nak kencing. Itu okay lagi. Yang tak tahannya, orang belakang pulak asyik memekak. Haduih, tak focus aku tengok cerita tu  Hm sayang sebab Faiz tak join hmm. Asyik gi cuti-cuti malaysia je. Tampar kang  Haha jealous aku. Asyik duduk rumah je. Yang dia, gi bercuti. Hmmmph 

Then, kitorang gi lagi food court. Diorang lapar, nak beli waffle. Lepas tu sambung main game sebab token ada lebih lagi. Syasya dengan Nureen dah sah-sah main air hockey lagi. Tapi time tu ada budak cina tengah main, so diorang pergi main dekat tempat junior punya 


Sab dengan Caca pulak pergi main drum 


Aku? Hahaha aku main camera je  Lepas tu pergi tangkap gambar dekat booth selca tu. Ah entah apa nama machine tu, lantaklah hohoho. Tapi kitorang tak guna machine tu, kitorang just tangkap gambar dalam machine tu. Ye lah, 4 keping gambar size kecik macam keychain je RM10. So lebih baik cuci dekat machine kodak tu. Satu keping baru RM1. Jimat woo. Hahaha 


Dah siap semua, kitorang pergi kedai Season, nak beli roti sikit. Oh cakap pasal roti, aku terlupa nak bayar duit roti kat Caca. Tergopoh-gapah tadi sebab mak suruh masuk kereta cepat, nak gi klinik gigi. Parking dekat-dekat dengan Harris pulak tu. Dah aku kena patah balik. Dengan dua-dua kaki melecet, terpaksa jalan laju-laju. Seriously, terseksa aku time tu.

Masuk je kereta, tengok ibu tengah menangis sebab tahan sakit kat gusi dia. Hmm kalau lah aku lari and bukan jalan tadi. Kesian ibu sobs sobs. Tengah tengok-tengok kereta dekat jalan raya, tetiba teringat yang Sab ada bagi hadiah. Rupanya kotak ada isi paperclip cute-cute. Kyaaa thanks Sab. And thanks at Nureen too for giving me the strawberry keychain. Soooooooooo appreciate it 

So.............. here I am, tengah baring-baring dekat atas katil. Aaaaaah tak boleh lupakan semua scene yang romantik dalam filem tu sobs. Aaaaaah Korea Aku Datang lmfao  Okay sampai sini je lah, sebelum aku merepek benda lain lagi hahaha. Kbye~

xoxo, A. Publish. LOL OK SRSLY BYE.

Labels: , , ,