no faith in brooklyn
Segmen Whoopers 1st Anniversary
Wednesday 28 November 2012 | 3 comments

Assalamualaikum & Annyeong n.n

Kay aku sebenarnya menangis bila baca entry ni. Serious, baca tajuk dia je dah mengalir air mata. Entah kenapa, aku rasa macam baru je masuk group tu, padahal dah setahun dah ni  Saat-saat bersama Whoopers? Hmm aku ni dah lah tak aktif. Kenangan mendenya kan hahaha. Tapi seriously, itu je lah group yang aku rasa aku suka dengan semua ahli dia. Cuma sorang tu je lah kan. Har har ._.

Well, maybe korang dah lupa kot pasal tu. Sebab aku pun tak suka kecoh-kecoh kan masalah. Aku sebenarnya nak pendam je dalam hati, tapi bila dah sakit sangat, aku terpaksa bertindak. I made a stupid decision on that time, I leaved the group. Sengal kan aku? Tapi kalau aku tak buat perkara yang sengal tu, maybe aku akan sakit hati sampai ke hari ni. Hmm. And thanks to Darla unnie for helping me /bows/ 

Lepas beberapa minggu, aku masuk balik group tu. Orang tu pun dah senyap je. So aku rasa, okaylah biarlah apa nak jadi, tapi kalau benda ni happen lagi, memang aku terpaksa leave group tu and tak join balik. And yes, aku menangis. Menangis bukan sebab sakit hati, tapi menangis sebab aku yang tak selalu bergaul dengan diorang ni pun tetap ada manusia yang ambik berat pasal aku 

And dari kejadian tu lah, aku dapat best friend nama Alyaa  Seriously guys, dia ni baik gila and comel and sporting and comel and macam-macam lah. Hahaha. Kitorang selalu chat dekat fb. One day, dia ada call. And, it was my very first time for hearing her voice! Suara cam budak umur enam tahun wehhh jealous aku hahaha 

Uhhhhmmm bias? Terang lagi ber-flaslight dah, of course Seungri  Hohoho. And madu? Wait, madu? Aku tak tahu lah tapi aku rasa Hafiz hyung sorang je kot hehehe. Sebab kebanyakan korang ni suka group-group baru cam EXO and B.A.P, kan kan kan? ._.

"5 Whoopers yang anda rapat" Seriously weh nak nangis aku baca point tu. Bila dikira, tak lebih tak kurang, lol memang tepat-tepat 5 orang ni je yang aku rasa aku rapat:

1. Alyaa : Because she is my best friend 
2. Caca : Because she is my twin 
3. Filda : Because she is my spazzing partner 
4. Nick : Because she ships eunhae 
5. Hafiz hyung (saje je tambah hahaha) : Because he is the best hyung I've ever knew 

Geng spazzing dulu-dulu tu...... dah lupa lah lol. Sebab dulu dah follow kat twitter, lepas tu korang tukar nama, lepas tu tak letak nama betul korang lol macam lah aku letak so aku tak tahu korang ni siapa and sampai malu kalau nak tegur. Takut-takut salah orang sobs. Tapi yang aku still ingat, Yoon. Dia, mana boleh orang lupa. Pfft. Hahaha. Hm lagi.... Aff, Elin, Najun, Aimi, Ana dengan Nana unnie. Tu je kot yang dulu aku rasa aku rapat.

Gambar kenangan? Awww tak ada  Oh well, nak buat macam mana kan? Haha. Takpa takpa. Kalau ada chance, kita tangkap gambar sesama lol ada ke orang nak tangkap gambar dengan aku? And the last thing, the song that gives a lot of meaning about whoopers for me, is right now, currently playing on this blog. It is a new song, and it sounds sad, but, the lyrics are meaningful sobs. And yes, the singer is Lee Hi, my cute sis. Eh?

They say that even 1 year, things change from now
And that there won’t be any painful things then
But I know my heart very well
I know so well that it won’t change
Because everyone has a soul mate in this world
And that kind of love cannot be forgotten

Hope lepas anniversary ni, kita akan jadi lebih rapat lagi, okay?  Hehehehe. And and and jangan lupa trend #Whoopers1stAnniversary kat twitter~ Btw, I just met you, and this is crazy, but this is my twitter account, so let's spazz baby!

Sorry kalau nama korang tak ada. Tapi tak apa, sebab nama korang sentiasa di dalam hatiku lol ew cheesy gila hahaha

Labels: , , ,